Publisert av: atlehaga | oktober 24, 2009

MS Office og Google Docs

Dersom du bruker Google Docs kan tilleggsprogrammet Offisync være til stor hjelp. Med Offisync kan du lagre direkte til den Google-konto. Tillegget lar deg også åpne dokumenter fra Google Docs.

Tilleggsprogrammet gjør det mulig å åpne Google Docs-dokumenter med Word, Excel eller Powerpoint, redigere dokumentene med et av MS Office-programmene og eventuelt lagre dem tilbake i en av Google Docs-mappene. Offisync lager en ny utgave av dokumentet når det lagres.

Programmet kan også brukes å opprette eller slette Google Docs-mapper via et av Microsoft Office programmene. Men Offisync gjør ikke at filer på datamaskin og Google synkroniseres. Tillegget lastes ned fra: http://offisync.com/

image


Responses

  1. Tusen takk for tips om et veldig nyttig verktøy!😀

  2. […] som gjorde Google Docs MYE mer interessant for meg – OffiSync (tipset om OffiSync fant jeg hos AtleHaga). Da kan jeg jobbe med Google-dokumentene mine direkte i Officepakken, slik at jeg kan få med mine […]


Legg igjen en kommentar

Kategorier

